2014/11/23

Plateau de Beille-Chioula



Eguna :
2015eko Urtarrilak 1
Fecha :
1 de enero 2015
Ordua:
18:00tan
Hora:
18:00
Irteera:
Portuetxe 16 Blanca Vinuesa eraikinean
Salida:
En Portuetxe 16 edificio Blanca Vinuesa
Arduraduna:
Itziar eta Friky
Responsable:
Itziar y Friky
Iraupena:
5 egun
Duración:
5 días
Desnibelak:
Desberdinak
Desniveles:
Diferentes
Zailtasuna:
Desberdinak
Dificultad:
Diferentes
Colaboradores - Laguntzaileak: Donostia Kirolak – Gipuzkoako Foru Aldundia -Kutxa


Inskripzioen hasiera: abenduak 1 (astelehena)
Apertura inscripciones: 1 diciembre lunes
Haute-Ariègera joango gara eta 5 egunetan iraupen eskia egiteko aukera paregabea izango dugu. 2000metroko alturan dauden zailtasun desberdinetako pistak aurkituko ditugu, edozein esperientziatako eskiadoreak ondo pasatzeko modukoak. Elurra lagun, Chioulara 60 Km-tako pistak dituela, eta nola ez!, 65Km baino gehiago duen Plateau de Beillera joango gara.

Lehengo urtean bezala, AxLes Termes herritik kilometro eta erdira dagoen Le Malazeou izeneko kanpinean  bungalowetan lo egingo dugu


Salida de 5 días a practicar eski de fondo en el Haute-Ariège. Nos encontraremos pistas de diferentes niveles de dificultad a 2000m de altitud, que harán disfrutar a eskiadores y eskiadoras con o sin experiencia. Si la nieve lo permite, esquiaremos en Chioula con 60 Km de pistas y como no, en el Plateau de Beille con sus más de 65Km de pistas.Igual que el año pasado, dormiremos  en bungalows en el camping Le Malazeou a un kilometro y medio de Ax Les Termes

2014/11/05

Iraupen eskia, denboraldiaren aurkezpena. Nueva temporada de Esquí de fondo




Hotza hemen dago eta gure buruak elurrarekin ametsetan.
Datorren azaroaren 27an arratsaldeko 19:00 tan 2015eko errekreoko eskiko boladaren aurkezpena egingo dugu.
Aurreko boladekin konparatuz aldaketa asko egon ez arren, berriz elkartzeko aprobetxa nahi dugu. Udako planak komentatzeko eta datorren negurako pilak jartzeko aukera paregabea izango dugu.
Aurkezpena baino lehen pasa den boladako argazkiz egindako proiekzio txiki bat jarriko dugu eta ondoren lunch txiki bat eskainiko dugu.
Neguko kirol honekin disfrutatzen dugun guztiok bertan egongo garelakoan gaude, eta jakina txangoetan parte hartu duzuen guztiak etorriko zaretela espero dugu.



El frío ha llegado y hemos empezado a soñar con la nieve.
Un año más el próximo 27 de noviembre a las 19:00 haremos la presentación de la temporada de esquí de fondo recreativo 2015.
A pesar de que no hay muchos cambios con respecto a años anteriores, queremos aprovechar el momento para reunirnos de nuevo, comentar el verano y volver a ponernos las pilas para el invierno.
Antes de la presentación proyectaremos un resumen con fotografías de la temporada pasada y para terminar ofreceremos un pequeño lunch.
Esperamos contar con la presencia de todos y todas las amantes de este deporte de invierno, y por supuesto la de todos y todas las participantes de las excursiones de años anteriores.